27 Ιανουαρίου 2008

ΠΑΝΟΣ ΚΑΡΡΑΣ(da_cappo@hotmail.com)


ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ,
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΡΡΑΣ..........ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΠΟΛΗΣ..ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ..ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΛΕΞΗ{{ΞΕΝΕΡΩΣΑ}}.....ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΣΦΑΓΚΟΤΡΟΥΠΗΔΕΣ ΝΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΟΥΝ..ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΝOΤΑΝ ΧΑΜΟΣ..ΤΩΡΑ "ΝΕΚΡΑ''ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΡΙΟ ΚΟΥΣΟΥΡΗ ΚΟΙΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ,ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ ΤΗΣ ΚΥΡΑ ΡΙΤΣΑΣ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΗ ΤΑΚΗ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ...ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΔΕΜΠΕΓΙΩΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ κο ΦΙΛΝΤΙΣΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ............ΦΙΛΙΑ ΠΑΙΔΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ Ο ΚΑΡΡΑΣ ΣΑΣ

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

2 σχόλια:

GIANNIS.G. είπε...

RE PANAGIOTI OLA ALLA EXO NA SOU PO KATI APO TOTE POU AFISES TO PERIPTERO EXO PAREI 25 KILA PERIPOU.EIXA MATHEI NA TROO GARIDAKIA PATATAKIA TSIXLES PAGOTA KAI TORA TROO OLO MALAKIES EFIGES KAI XALASE I DIATROFI MOY

giorgostak είπε...

Καλώς ήρθες Πάνο στην παρέα μας!!!Περιμένουμε πολλά από τη πένα σου!!!!!