17 Φεβρουαρίου 2009

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΝ/ΝΟΥ!


ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΙΤΕ!ΣΤΗΝ ΕΝΘΕΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟ ΦΙΛΗΜΟΝΑ ΜΠΑΜΠΑΛΙΟΥΤΑ.Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΤΙ ΤΟ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΟΣΦΠ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ!ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ,ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ...
-ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΙΧΑΛΗ,ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ?
+ΜΙΑ ΧΑΡΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ.
-ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΕΙΣ?
+ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΑΝ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.ΗΡΘΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΚΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΗΡΕ ΛΕΦΤΑ,ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΟΚ.
-ΣΕ ΔΕΝΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ?
ΕΚΕΙ ΠΕΡΑΣΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΜΟ!
-ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ?
+ΝΑΙ ΜΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΑΨΟΓΑ ΣΤΟ ΓΗΡΑΙΟ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!ΕΠΑΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΛΕΞΩ ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΕΙΧΑ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΒΗΜΑΤΑ.
-ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ?
+ΜΕ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΙ ΑΡΗ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ,ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΡΙΨΑ.
-ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ?ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ/ΙΤΑΛΙΚΟ/κ.α
+ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΛΚΥΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΔΟΣΦΑΙΣΤΗ.ΟΣΟ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΜΕ ΔΩΣΟΥΝ!
-ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΟ?
+ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ!ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΑΝΕΩΝΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ!ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΚΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟΔΟΧΕΣ.ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΔΕ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΥΓΩ!
-ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ?
+ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΩ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ THΣ BUNDESLINGA ΔΕ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΡΘΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΟΚΚΑΛΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ!Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΟΥ(ΠΑΣΧΑΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ)ΠΡΑΞΑΜΕ ΣΩΣΤΑ.
-ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΣ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΟΘΕΩΝΑΝ?
+ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΑΤΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΩΣ ΕΝΕΡΓΗΣΑ!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΡΙΖΑΝ ΣΤΟ ΟΑΚΑ,ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ,ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΑΝ.
-ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΣΟΥ?
+ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΚΑΜΠ ΝΟΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕ ΤΟΣΟ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΡ!!ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΤΣ.ΛΙΓΚ.
-ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΕΝ,ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΙΣΑΤΕΜΠΕ?
+ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ!ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΙΘΥΣΤΑΙ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ,ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΕΝ,ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ.ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ...
-ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ?
+ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 31 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΖΩ ΟΣΟ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΝ ΕΡΘΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ.ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ,ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
-ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ.
+ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ...

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

2 σχόλια:

Filiatra News είπε...

Μπράβο παιδιά για την συνέντευξη.
Ειληκρινά χαίρομαι γι αυτό.

Aνωριμος... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.