20 Φεβρουαρίου 2009

Περί αντιεξουσιαστών

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΕΡΕΥΝΑ 12 Φεβρουαρίου 2009, αρ. φύλλου 15128, σελίδα 30

Τον περασμένο Δεκέμβριο η Ελλάδα παρεδόθη στις φλόγες των αντιεξουσιαστών με αφορμή ένα τραγικό συμβάν. Τα γεγονότα αυτά ήταν τα τελευταία στην σειρά άλλων ταραχών προκεκλημένων από αντιεξουσιαστές επί 35 χρόνια μέχρι τώρα. Ομάδες αναρχικών, και λοιπών ορμώμενοι από το Πολυτεχνείο και άλλες πανεπιστημιακές σχολές και από τα Εξάρχεια κακοποιούν ανενόχλητοι χωρίς ουδείς να τους σταματά. Τίθενται αυτομάτως δυο ερωτήματα: Πρώτον, γιατί δεν συλλαμβάνονται και δεν φυλακίζονται και δεύτερον, τι πρέπει να γίνει ώστε να σταματήσει το φαινόμενο. Θα προσπαθήσω να απαντήσω και στα δυο, έχοντας υπόψιν και διακηρύσσοντας προς πάσα κατεύθυνση ότι θεωρώ τους αναρχικούς ως εσωτερικούς εχθρούς της αιώνιας Ελλάδος, χειρότερους από κάθε εξωτερικό εχθρό. Η απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι η εξής: Τα δυο κόμματα εξουσίας (ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ.) έχουν συμβιβασθεί με την ανομία των δρόμων για να μην κατηγορηθούν από την αριστερή ψευδοδιανόηση για δήθεν αυταρχισμό. Η Νέα Δημοκρατία του Κωνσταντίνου Καραμανλή θέλησε μετά το 1974 να αποβάλει από πάνω της τον Χαρακτηρισμό της κακής Δεξιάς (οι αφελείς) και το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου θέλησε να πάρει τον χαρακτήρα του ανεκτικού και βαθιά δημοκρατικού κόμματος, τόσο «βαθιά δημοκρατικού» που ανέχθηκε και ως κυβέρνηση ακόμα την οχλοκρατία. Τα δυο κόμματα αυτά μαζί με την Ένωση Κέντρου θεσμοθέτησαν το 1975 το απόλυτο άσυλο των Πανεπιστημίων ως μορφή εξιλέωσης της πολιτείας για τα γεγονότα του 1973 στο Πολυτεχνείο. Και όταν είδαν τα αποτελέσματα του ασύλου, που κατήντησε σχεδόν αμέσως άντρο κακοποιών δεν το κατάργησαν. Το διατήρησαν για να μην χαρακτηρισθούν αυταρχικοί από την αριστερή ψευτοδιανόηση και απάτη. Εάν έχετε ξαναδεί τέτοιο μνημείο πολιτικής ηλιθιότητας να μου το πείτε. Έξω από το άσυλο, ας εξηγήσουμε γιατί οι κουκουλοφόροι εχθροί της κοινωνίας δεν συλλαμβάνονται. Είναι απλό: Η Αστυνομία γνωρίζει ότι και να μπει στον κόπο ή και στον κίνδυνο να τους συλλάβει, τα δικαστήρια θα τους απαλλάξουν. Προς τι λοιπόν να μπει στον κόπο και στον κίνδυνο; Οι αστυνομικοί που θα παρουσιαστούν στο δικαστήριο για να μαρτυρήσουν εναντίον αναρχικού που συνέλαβαν θα ευρεθούν απέναντι σε δικηγόρους του ΣΥΡΙΖΑ και σε άλλους μάρτυρες της ευρύτερης Αριστεράς οι οποίοι θα βγάλουν τους αστυνομικούς ή τρελούς ή αναξιόπιστους ή εγκάθετους δήθεν άλλων «κύκλων». Από την άλλη πλευρά έχουμε έναν δικαστή που είτε αμφιβάλλει για την ενοχή των κακοποιών, είτε φοβάται για την προσωπική του ασφάλεια, έχοντας υπόψη τις σφαίρες που έριξε η 17 Νοέμβρη εναντίον δικαστικών κατά τις δεκαετίες 1980 – 1990 για να τους τρομοκρατήσουν. Απαλλάσσει λοιπόν τους κατηγορουμένους. Παράλληλα, οι ίδιοι οι μάρτυρες αστυνομικοί φοβούνται επίσης για τον εαυτό τους και την οικογένειά τους. Η αριστερή τρομοκρατία είναι τόσο ισχυρή και πολύπλοκη στην Ελλάδα που αμέσως πληροφορεί αυτούς που κάνουν την βρώμικη δουλειά που μένει ο αστυνομικός, που παρκάρει το αυτοκίνητό του, που πηγαίνουν τα παιδιά του σχολείο και τον «προειδοποιούν» να «τα πει καλά στο δικαστήριο». Αποτέλεσμα: Οι κουκουλοφόροι, ελεύθεροι κατηγοριών συνεχίζουν για το επόμενο πλιάτσικο. Η Ελληνική πολιτική τάξη και η Ελληνική Δικαιοσύνη, υποτασσόμενες στους συμπλεγματικούς ηττημένους του 1949, αφήνουν την Ελληνική Παιδεία, την Ελληνική κοινωνία και την δύσμοιρη Ελληνική Αστυνομία ανυπεράσπιστες στους εσωτερικούς εχθρούς μας, από τον φόβο μην οι αριστερές πένες και τα αριστερά μικρόφωνα (μαζί με τα κανάλια της διαπλοκής) τους χαρακτηρίσουν αυταρχικούς και τους δυσφημίσουν. Εάν αυτό είναι σοβαρό κράτος, τότε όλοι εμείς θα πρέπει να μεταναστεύσουμε ομαδικώς για άλλους τόπους. Ονομάζω ευθέως ως υπεύθυνους της κατάστασης αυτής την υποκρισία των πολιτικών που κυβέρνησαν την χώρα από το 1974 μέχρι σήμερα και επίσης τα προβλήματα του δικαστικού συστήματος. Δικαιολογώ την Αστυνομία διότι αφέθηκε ανυπεράσπιστη από αυτούς που το Σύνταγμα όρισε να την υπερασπίζουν.
Ιωάννης Ξηρός

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πριν από πολλούς μήνες, κάποιος παλιός μου μαθητής με προσκάλεσε στο, σχετικό με το μπλογκ, γκρουπ στο Facebook. Τότε, έριξα μια ματιά στο μπλογκ, διαπίστωσα την ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο, μια συγκεκριμένη μορφή διασκέδασης, ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, γράφτηκα και στο γκρουπ και ξέχασα την ύπαρξή του! Χθες, κάποιος άσχετος φίλος μού έστρεψε την προσοχή στην τελευταία ανάρτηση. Μπήκα ξανά στο μπλογκ, το "ξεφύλλισα" και δεν άντεξα να μην γράψω κάτι.

Δεν μπορώ να ανοίξω "ηλεκτρονικό" διάλογο, να αντιτάξω επιχειρήματα ή να σχολιάσω το περιεχόμενο κάποιων αναρτήσεων, όπως η χθεσινή. Δεν έχω το χρόνο αλλά δεν μου αρέσει και το μέσον αυτό για τέτοιου είδους διάλογο... Όμως λυπάμαι που, όπως φαίνεται, Θοδωρή, κανείς ΔΕΝ έκανε πλάκα σε κείνη την ανάρτηση του Δεκεμβρίου. Λυπάμαι που διαπιστώνω ότι νέοι άνθρωποι 24 χρονών αναπαράγουν (μήπως και ενστερνίζονται;) εθνικιστικές και φασίζουσες απόψεις χωρίς να κρίνουν το ποιόν και την προέλευσή τους (αλήθεια, ποιος είναι ο Ιωάννης Ξηρός;). Μα πάνω από όλα λύπάμαι που κι εγώ, ως καθηγητής κάποιων από σας -Γιάννη Γ., Γιώργο Τ.- δεν κατάφερα και πολλά... Τότε ήμουν, και καλά, "εξουσία", μια εξουσία που την μαχόσασταν κι εγώ το αποδεχόμουν, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι μόνο έτσι, με την κριτική αντίδραση στην κάθε μορφής εξουσία, επέρχεται πρόοδος. Αλλά ήρθατε, λίγα χρόνια αργότερα, όχι απλώς την αποδεχτείτε αλλά να επιδιώκετε να γίνετε μέρος της...

Έρχεται πάνοτε η ώρα να διαλέξει κανείς με ποιους θα πάει και ποιους θ' αφήσει! Σας αφήνω, λοιπόν, με το φόβο ότι, αν συναντηθούμε ποτέ εκεί έξω, θα είμαι εγώ που φάω ξύλο!
E.Φ.

GIANNIS.G. είπε...

tha eimai poli sintomos kai tha statho sta logia toy kathigiti mas."Έρχεται πάνοτε η ώρα να διαλέξει κανείς με ποιους θα πάει και ποιους θ' αφήσει! Σας αφήνω, λοιπόν, με το φόβο ότι, αν συναντηθούμε ποτέ εκεί έξω, θα είμαι εγώ που φάω ξύλο!"
isos toy kaliterou kai den to leo tora panta to isxirizomoun.sto blog grafoun 22-23 atoma.oloi apo diaforetiki ideologia, parataxi,nootropia.logo periorismenou xronou den mporo na sinexoso.apla kyrie kathigita.Skeftite poios apo toys mathites sas apo kyparissia sas vrike protos,esto sto facebook.ayto leei polla.


antio.KAI MHN NTREPESTE GIA MAS .O KATHIS EINAI ELEYUEROS NA KRINEI.

giorgos είπε...

1)ένα συγκεκριμένο πολιτικό χώρο:Υπάρχουν συντάκτες στο blog από διάφορους πολιτικούς χώρους.Επειδή όμως έτυχε αυτοί που γράφουμε περισσότερο να μην συμφωνούμε μαζί σας αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο κάνετε τη συγκεκριμένη αναφορά του πολιτικού προσδιορισμόυ.

2)κανείς ΔΕΝ έκανε πλάκα σε κείνη την ανάρτηση του Δεκεμβρίου:
Και βέβαια δεν έκανα πλάκα.Αν συνεχιζότανε η χαοτική κατάσταση αυτή..που ευτυχώς όμως το πανηγυρι κράτησε 2-3 ημέρες..η άποψη μου είναι πως η πρωτεύουσα έπρεπε να τεθεί σε κατασταση εκτάκτου ανάγκης

3)χωρίς να κρίνουν το ποιόν και την προέλευσή τους:Και τι με νοιάζει εμένα κύριε ποιος είναι αυτός που έχει γράψει το άρθρο αυτό;Εγώ έχω μάθει να κρίνω κάποιον από αυτά που λέει και όχι από το τι ψηφίζει

4)όχι απλώς την αποδεχτείτε αλλά να επιδιώκετε να γίνετε μέρος της:
Να την αποδεχτούμε;Τι να αποδεχτούμε κύριε Φέρλα;Και εδώ είναι το ζουμί της όλης παρέμβασής σας.Κύριε αποδεχόμαστε το δημοκρατικό πολίτευμα της Ελλάδας και τους νόμους της χώρας.Επί του συγκεκριμένου έχω να πω περισσότερα αλλά δεν προλαβαίνω να αναλύσω το θέμα του πολιτικού προσυλητισμού στα σχολεία απο διδάσκοντες που ανήκουν αυστηρά σε συγκεκριμένο ιδεολογικό χώρο.

5)Σας αφήνω, λοιπόν, με το φόβο ότι, αν συναντηθούμε ποτέ εκεί έξω, θα είμαι εγώ που φάω ξύλο:
Εμείς δεν φοράμε κουκούλες,δεν σπάμε τα μαγαζιά του κόσμου,δεν καταστρέφουμε δημόσια περιουσία
και γενικότερα δεν χρησιμοποιούμε τη βία ως μέσο έκφρασης.Αυτά τα κάνουν άλλοι,άρα να είστε σίγουρος πως δεν κινδυνεύετε.-