16 Ιουνίου 2011

Γειά σου Γιωργάκη μπλοφατζή!



Ανασχηματισμός σήμερα και μετά ψήφος εμπιστοσύνης!



Ευθείες βολές προς την αξιωματική αντιπολίτευση απεύθυνε στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός, ο οποίος ξεκίνησε λέγοντας ότι εδώ και 20 μήνες "η χώρα έχει μείνει όρθια"
Και η αλήθεια είναι οτι... "στην χώρα δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο!"...
Ο πρωθυπουργός μίλησε για «εθνικό και όχι κομματικό καθήκον» τονίζοντας ότι μετά από πολλές προσπάθειες σήμερα "επανήλθα με νέες προτάσεις συνεννόησης προς τους αρχηγούς όλων των κομμάτων"

Και η αλήθεια είναι οτι... "καθήκον μου είναι να γαντζωθώ απ' την καρέκλα μου και να μην φύγω ακόμα κι' αν πρόκειται για το εθνικό συμφέρον του τόπου!"... τονίζοντας οτι μετά από πολλές "προσπάθειες" σήμερα ... "επάνήλθα με νέες προτάσεις συννενόησης προς τους αρχηγούς όλων των κομμάτων, αλλά όταν αντιλήφθηκα οτι διακυβεύεται η καρέκλα μου, οπισθοχώρησα και δεν δέχθηκα τίποτα!"...
Όπως τόνισε, όμως, «η αξιωματική αντιπολίτευση διαχειρίστηκε την όλη προσπάθεια με επικοινωνιακούς όρους και όχι με όρους εθνικής ευθύνης», διευκρινίζοντας ότι «τέθηκαν όροι που δεν γίνεται να γίνουν δεκτοί»
Και η αλήθεια είναι οτι... " η αξιωματική αντιπολίτευση δεν ψάρωσε στην μπλόφα μου και διαχειρίστηκε την όλη προσπάθεια με όρους εθνικής ευθύνης τους οποίους ειλικρινά δεν μπορώ να εξηγήσω!" ... διευκρινίζοντας ότι ... "δεν γίνεται να κουνηθώ απ' την καρέκλα μου για κανέναν λόγο!"...
«Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες των αποφάσεων μας», είπε τονίζοντας ότι «αύριο θα σχηματίσω νέα κυβέρνηση και αμέσως μετά θα ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή»
Και η αλήθεια είναι οτι εννοούσε... "Πάρτε τα μέτρα σας γιατί εγώ αποφασίζω! Και θα πληρώσετε εσείς για τις δικές μου αποφάσεις!"... τονίζοντας ότι... "αύριο θα ανακατέψω τους υπουργούς μου και αυτό θα το ονομάσω νέα κυβέρνηση, ύστερα θα απαιτήσω ψήφο εμπιστοσύνης για να μην τους πάρει ο διάολος!"...





Α, ρε Γιωργάκη! Φαίνεται δεν ξέρεις άλλο τρόπο να κυβερνάς από τα ψέμματα και τις μπλόφες... Και εμείς που χαρήκαμε οτι θα πας επιτέλους διακοπές στη New York City που τόσο αγαπάς...απογοητευτήκαμε ξανά...! Είναι ταλέντο όταν εμείς πιστεύουμε οτι τίποτα πια δεν μπορεί να μας εκπλήξει, να μένουμε κάγκελο ξανά..!! Ταλεντάρα...!!!






Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

Δεν υπάρχουν σχόλια: